dinsdag 27 april 2010

And the winner is...

Altijd al eens willen zeggen ;-) Mijn jongste wilde heeeeel erg graag briefjes trekken (met Sinterklaas gaat het ook al via de computer ;-( ) dus dat hebben we gedaan en the winner is.. ... Viola Odorata!!! Zou je me willen laten weten welke kleur je leuk vindt en waar ik ze naar toe kan sturen? De anderen, nogmaals heel erg bedankt voor jullie reacties!
Voorbeeld van kleurtjes ;-) Geloof me, dit zijn aardig wat branduurtjes als je er vanuit gaat dat je met een gemiddelde 'moeilijke' kraal zo'n 15 minuten bezig bent. Daarentegen doe je over een 'eenvoudige' ronde kraal maar een minuut of 5. Dit is ook het 'resultaat' van een jaar of twee hoor ;-))

7 opmerkingen:

Naja zei

Gefeliciteerd Viola!

Voor de banner stel je best eerst de maten in en ga je dan aan de slag met knippen en plakken. Voor de maten moet ik zelf ook thuis eerst kijken. Maar als je het doormailt, wil ik het wel even in orde proberen te maken hoor ( n a t t i e _ n i j n t j e @ h o t m a i l . c o m) zonder spaties natuurlijk ;-)

Anni zei

He jammer, geen extra kraaltjes ;-)
Hoe maak je je foto's groter?
gr joyce

Struinkunst by Lisette zei

(eye)candy!!!!

Anoniem zei

Ooh, wat zou ik graag eens komen shoppen voor die mooie kraaltjes! ;) Jummie...

Viola gefeli! :D

Viola Odorata zei

Ik heb gewonnen, ik heb gewonnen :-D Super!

Ik ga voor de aqua / blauw tinten. Stuur mijn adres even via swap-bot

bobbeez-8r1id zei

Gefeliciteerd Viola & Nancy, je blog ziet er steeds weer mooier uit!

Viola Odorata zei

Heb hem binnen en hij is zooooo mooi <3 Kei bedankt!