zaterdag 10 april 2010

http://www.8r1id.nl/

Met Susan van http://www.8r1id.nl/ en http://8r1id-bobbeez.blogspot.com/ heb ik een privé-swab gedaan. Een 'verrassingsswap'! En ik ben nog steeds verrast ;-)
Vanmorgen heb ik haar pakket gekregen en ik geniet nog! Wat een leuke spulletjes heeft zij!! Ik laat maar gewoon een foto zien, want het is echt teveel om op te noemen.

Leuk hé?! Ontzettend leuke kaarten, buttons, schattige stofjes, een geweldige cupcake!!! Alles zat al in dat leuke Matroesjka-doosje! Echt te veel om op te noemen, ik ben er heel erg blij mee!!
Oh ja, moet ik ook wel laten zien wat ik haar gestuurd heb natuurlijk ;-)
Susan houdt van tuinieren vandaar de korenbloemzaadjes en de 'tuin-bedeltjes', de knoopjes die ze mooi vond (en nog een paar extra ;-), een paar zelfgemaakte glaskralen aan een hanger, lint, een zelfgemaakt Matroesjka-tasje, een lapje stof uit Hongkong (maar dat ben ik vergeten op de foto te zetten) en als laatste had ik nog gauw een stoer rolletje decotape voor haar zoon erin gedaan bij al dat 'meidenspul' ;-) Gelukkig was zij er ook erg blij mee! Het was weer een zeer geslaagde swap!!!

3 opmerkingen:

bobbeez-8r1id zei

Wij zijn er ook nog steeds blij mee Nancy. Succes met alles, creatieve groet
Susan

Anoniem zei

Ooh, wat een leuke swap! Ik zou er bijna jaloers op worden, hihi... ;)
Jullie hebben allebei een erg leuk pakket gemaakt!!

Anoeska zei

Wow! Wat een leuke pakketjes hebben jullie elkaar gestuurd. Ik vind de blog van Susan ook erg leuk, ze maakt inderdaad erg mooie spulletjes!