vrijdag 30 april 2010

Koninginnedag 2010

Eigenlijk houd ik helemaal niet van oranje, behalve met Koniginnedag!! Ieder jaar sta ik met mijn jongste dochter op de vrijmarkt. Niet echt groots hier in het dorp, maar wel gezellig! Dit jaar zat het het er echter niet in, daarom heb ik de foto's van de Koninginnedag-swab op swab-com expres bewaard voor vandaag ;-) Al gauw kreeg ik een ontzettend leuk pakketje van Kimminita...
Leuk hè?! Ik was er erg blij mee! Als je goed kijkt, zie je het cupcake-knoopje dat ik gebruikt heb voor mijn tea wallet ;-) Onderstaand mijn pakketje voor Kyroushka.. Gelukkig was zij er ook blij mee!
En uiteindelijk alles bij elkaar inclusief een gehaakte oranje Tompoes die ik zo leuk vond dat ik hem zelf heb gehouden (sorry Kyroushka ;-)
Al met al toch een hele geslaagde 'oranje Koninginnedag' ;-)

1 opmerking:

Anoniem zei

Wat een leuke swaps! :D
jammer dat ik niet van oranje houd... hihi ;)