woensdag 28 april 2010

Nieuwe banner en weblinks met hele mooie achtergronden en andere leuke dingetjes

Naja heeft voor mij een banner ontworpen! Mooi hè?! Ik ben er superblij mee!!! De achtergrond heb ik toch maar weer wit gemaakt, Judith heeft me een hele mooie site aangewezen met prachtige achtergronden http://www.scrappinblogs.blogspot.com/, dank je wel!! (helaas pasten ze niet bij mijn sjabloon, maar dat zal vast nog wel eens een keer veranderen ;-) Zelf kwam ik toen ook nog op een leuke site terecht, echt de moeite waard om eens te kijken http://www.shabbyblogs.com/extra.html. En nu ga ik me wat minder met mijn blog bezig houden en wat meer met met de 'invulling' ervan ;-)))

5 opmerkingen:

Naja zei

Woehoe, hij past redelijk. Ik ga hem nog een stukje minder breed maken, dan past het denk ik nog beter.
En zodra mijn pc terug doet wat ik wil, krijg je ook een nieuwe versie want het streepje stoort mij wel ;-)

Anni zei

Mooi!

Anoeska zei

Mooi!! Past goed bij je blog!

Anoniem zei

wat een leuke banner! Lekker vrolijk... en ik zie zelfs bekende stempeltjes. ;)

Struinkunst by Lisette zei

Moooi witte achtergrond! en de banner is mooi! Ik zou de tekst nog uitlijnen met de breedte van de banner ;)