donderdag 1 april 2010

Papierwarenswap

De volgende swap waar ik aan meedeed, was de papierwarenswap en het toeval was dat Anoeska mij deze keer had ;-) Ik was dan ook heel erg benieuwd en ja hoor, een half uurtje geleden, viel de envelop op de mat! Wat een vrolijke kleurtjes! Er zaten 2 vlinderkaarten in, 4 velletjes briefpapier, 4 enveloppen, 4 adresstickers, 6 sluitstickers, kleine vlinderstickertjes en hele schattige poezenstickertjes (waarvan ze schreef dat ze er wel niet bijpasten, maar dat ze superleuk waren en dat vind ik ook ;-) en nog een hele leuke vlinderpen!! Ik vind het een geweldig, vrolijk setje en ben er heel erg blij mee!!!
Oké Nicole ;-) dit was mijn 'pakketje'... met natuurlijk twee zelfgemaakte glaskralen als een soort 'papierenknijpertjes'

2 opmerkingen:

Anoeska zei

Wat leuk om het hele setje zo bij elkaar op de foto te zien!! Ik ben heel blij dat je het leuk vindt!!

Groetjes, Anoeska

Anoniem zei

Leuk!! :D Ben ook wel benieuwd wat jij hebt gemaakt. ;)