zondag 27 juni 2010

Swap kadootjes tijd

Van de week kreeg ik 'speciale' post, helemaal uit San Jose, USA!!
Jolene (Plumeriafan) van swap-bot.com maakt echt de prachtigste mini-matchboxjes! Ik had al een paar keer een reactie achtergelaten bij een matchbox van haar en zij vond mijn zelfgemaakte teawallets, donutspeldenkussens (blijft een succes ;-) en potlodenrollen helemaal geweldig, dus we besloten een privé-swap op te zetten. Ik zou haar wat zelfgemaakte spulletjes opsturen en dit kreeg ik dus van haar..

Is het niet mooi? Het bedje schuif je dus uit en dan komt het poppetje eruit met dekentje, kussentje en een ieniminie voorleesboekje ''bedtime stories'. Zo ontzettend schattig!!!
Deze stempels heeft ze ook voor mij gemaakt, leuk verpakt ook hè?!
En dit was het hele pakket.. de roze matchbox had ze ook nog gemaakt, zo lief!!!
Thank you, Jolene!!!

Lique ken ik van de Dutsch Swappers én van het Crafty Swap Forum  en zij maakt ook geweldige spulletjes!! Ze geeft ook Zpagetti-workshops en het lijkt me geweldig eens een workshop bij haar te doen!!!
In ieder geval ;-) wilden wij ook wel eens een privé-swap doen en dit kreeg ik allemaal van haar.. veel te
veel.. maar oh, zo mooi allemaal!!!!
Geweldige cupcakes!! En dat uiltje, zo lief!! Superschattige lintjes, leuk stofje, een handleiding en materiaal voor een cupcake!!
Dit was ook een superpakket!! Knoopjes, bedels, echt geweldig!!!

En tot slot, heb ik ook een geweldig haak- etc. opberghoes die ik direct gelijk in gebruik ga nemen!!
Super allemaal, niet?! Het was net Sinterklaas ;-))))
Lique, heeeel erg bedankt voor alles, ik ben er echt superblij mee!!

oh ja, wil je zien wat ik Lique gestuurd heb, moet je even op haar blog kijken ;-)
Ik laat alleen even de tas zien die ik voor haar gemaakt heb, met het slakje waar jullie al een preview van gezien hebben.

Ze is de weg kwijt, ze is op zoek naar de paddestoel, daarom kijkt ze een beetje 'verdwaasd' ;-)

14 opmerkingen:

Anoniem zei

Ooh, wat een geweldige swaps heb je weer gekregen! :) Ik ben niet jaloers hoor... ;) echt niet! vooral niet op die matchboxes, de stempeltjes, de opberghoes, de lintjes en de tas die jij hebt gemaakt. :D hihi...
lucky you! :D je krijgt wat je verdiend, zeggen ze toch altijd?! ;)

Dieuwertje zei

Nee, Nee, Nee, Ik zit hier echt niet te kwijlen dat lijkt maar zo.
Wat een leuke swaps.

Anoniem zei

Prachtige swaps, echt heeeeel leuk!! Fijne dag!

Lique zei

Onze swap was idd geweldig leuk!

Ben blij dat je de spulletjes leuk vind :D

Tamara Gaal zei

Wat een geweldig swaps!!!
Prachtig allemaal!

Anoniem zei

Wat een schattig slakje! Past heel goed bij die tas, echt geweldig!

DOCKA zei

Wat geweldig leuk allemaal! Ik vind het zo leuk dat mensen zoveel liefde en aandacht besteden om iets leuks voor zo'n swap te maken. Heel mooi en origineel allemaal.

Roos zei

Tjonge wat leuk allemaal, zit helemaal weg te dromen bij het zien van al dat moois en die geweldige freubeltjes.
Meid, geniet ervan!

Alette zei

Wat grappig want ik had met een baboesjka swap meegedaan en Jolene heeft mij ook die stempeltjes opgestuurd. Vind ze helemaal super :)

gr Alette

Alette zei

Ik heb sinds kort 2 blogs. Omdat weblog zo was veranderd ben ik op blogspot ook eentje begonnen maar dan in het nederlands. Weblog begin ik nu toch weer een beetje door te krijgen dus ach dan heb je ineens 2 blogjes :)

gr Alette

Nathalie zei

Idd, sinterklaas in juni, GEWELDIG allemaal zeg !
Wat een leuke verslaving is het toch dat swappen ...haha

Groetjes Nathalie

Kyroushka/Eexterhout zei

Nancy, wat een weelde aan swaps heb je gekregen, echt alles is zo leuk en met zoveel liefde gemaakt, geweldig.

Work and process Indie-ish.nl zei

Wat een gave spulletjes hebt jij weer ontvangen zeg!
Jammer dat je er niet bij kon zijn bij Bazar Bizar. Het was erg leuk en gezellig. Volgend jaar moet je gewoon jezelf inschrijven met je leuke spulletjes =)

Groetjes!

Marieke // Guusje zei

Leuk allemaal, en wat had je een leuke dingen opgestuurd naar Lique! Ik heb ook eens de tea wallet swap van haar ontvangen (haar allereerste geloof ik) en toen had ze mij ook schandelijk verwend.