donderdag 10 juni 2010

Tweede Award!

Van Corriejanne van CreaZen kreeg ik deze Award
dank je wel!!!
 Het is de bedoeling om met het doorgeven van de Award je waardering te laten zien voor de reacties die anderen op je blog achterlaten. Dus bij deze, aan iedereen die weleens een berichtje heeft achtergelaten..
superbedankt!!
 Ik vind het altijd ontzettend leuk om jullie reacties te lezen!!! Dus blijf vooral doorgaan ;-)))


Corriejanne maakt ontzettend mooie dingen! Onderstaande kraal kreeg ik van haar via het CraftySwapForum. Ik ruilde hem met haar voor een aantal van mijn knopen. Ik vind hem prachtig!!

Ik geef de Award door aan al mijn favoriete blogs!!! Ik kan nu eenmaal slecht kiezen en hier hoeft dat ook niet ;-)

3 opmerkingen:

CJ zei

En ik ben erg blij met jouw mooie knoopjes, Nancy !! :)

Noni zei

Dat is met stip de ingewikkeldste kraal die ik oooooooit heb gezien...erg knap gedaan! ^-^

Nicole zei

Leuk dat jullie geswapt hebben! :D Geweldig mooie kraal ook! Heb je hem al ergens aan gehangen?