maandag 14 juni 2010

Weekendje Belgische Ardennen

Afgelopen weekend zijn we naar de Belgische Ardennen geweest, naar Malmedy om precies te zijn. Eén huis, 5 gezinnen, schitterende locatie, in één woord: geweldig, maar ook heel erg vermoeiend! En met man- en kidslief gisterenmiddag nog in de kayak (althans meer ernaast dan erin) nu een berg wasgoed!! ;-) Toevallig las ik gisteren (ja, zodra we thuis waren, natuurlijk gelijk even al mijn favoriete bloggers 'checken') iets over was op het blog van Dutch Apple, vandaar ;-) Enfin, zaterdag moesten we toch even het dorp verkennen natuurlijk en tot mijn grote verbazing vond ik toch een geweldige winkel!!! Ik zei tegen iedereen dat ze me over een uur maar moesten komen ophalen, echter dat wilden ze niet en 'moest' ik gauw wat bij elkaar 'graaien' ;-) Dit was het resultaat..
Vooral deze kraal vind ik zo mooi... ze is van fimoklei gemaakt, je kunt het mondje niet goed zien, maar die is in de vorm van een hartje, zo lief!!
Ik kan niet wachten om er mee aan de slag te gaan!! De wasmachine doet toch zijn werk wel ;-)))

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Malmedy ken ik wel, mooi is het daar hè! Je hebt leuke spulletjes aangeschaft, ben benieuwd wat je er van gaat maken!

Anoniem zei

He, je bent er weer, fijn dat je het leuke gehad hebt! En wat een leuke spulletjes heb je gauw bij elkaar gegraaid. Die kraal is zeker een dotje om te zien. En.....als het goed is vanmiddag nog meer leuke spulletjes voor jou en Lisa.

Nicole zei

Wat een boel leuke spulletjes! En flauw dat ze je niet achter wilden laten bij dat winkeltje, hihi... ;)

Ellen zei

Welk winkeltje was het juist?