dinsdag 10 augustus 2010

Vakantie!!!

Het is zover, de koffers zijn gepakt, morgen vertrekken we voor 10 dagen naar Portugal!!
 10 dagen zon, zee, strand uiteraard wat cultuur maar géén internet, geen blog, geen mail.. ai ai.. ;-)  Ik ga jullie vast missen, maar hoop ook veel inspiratie op te doen, leuke stofjes en zo tegen te komen en uiteraard mee te brengen! Het huis zal goed bewaakt worden door onderstaande schatten Stuiver en Sammy (uiteraard met een goede oppas, anders wordt het niet wat, ben ik bang ;-)
Iedereen een fijne vakantie en tot gauw!!

Veel liefs, Nancy

21 opmerkingen:

Dutch Apple zei

Beetje jaloers hoor, lekker naar de zon! Maar geniet ervan! Heel veel plezier!

Groetjes!

Hermiek zei

Geniet van je vakantie!! :)

Fenny zei

hele fijne vakantie toegewenst!!!
En neem strakjes een beetje zon weer mee terug!;D

Dieuwertje zei

Lieve Nancy,

Geniet van je vakantie en kom met een heerlijk bruin en fris hoofd , veilig terug.

Moois van mie zei

portugal lijkt me heerlijk !

Kaatje van den Hoogen zei

Veel plezier!!
Fijne vakantie!!

Liefs Kaatje

Haakmuts zei

Fijne vakantie, geniet er van!

fieve zei

Mooie hanger!
Fijne vakantie en geniet ervan!!!

Anoniem zei

Heerlijk hoor, lekker even weg. Geniet er maar goed van daar in Portugal!!! Doe de zon de groeten van me, ik mis de zon hier ;)

Anni zei

Veel plezier daar!

Anoniem zei

Fijne vakantie! :D
Ik zal je missen... ;)
Knuf!

Roos zei

Veel plezier en geniet er maar van! als je weer thuis komt ligt er een verassing in je brievenbus van mij........

Kimminita zei

Geniet, ontspan en maak herinneringen. Fijne vakantie meis.

Maaike zei

Veel plezier!

Esther zei

Fijne vakantie, veel plezier, groetjes Esther.

BDDesigns zei

Nancy, een hele fijne vakantie, enne kijk je ook even rond voor ons? hihi
Groetjes Brenda

Denco zei

Fijne vakantie, geniet ervan!

Anoeska zei

Een hele fijne vakantie! Geniet ervan!
Enne, ik vind je hangertje heel leuk! Wat een lieffie!

Michaja zei

Inmiddels ben je al lekker in Portugal vakantie aan het vieren. Geniet er van.
Groejes Michaja die over een paar uurtjes in het vliegtuig stapt naar Amsterdam

Anoniem zei

Hallo Nancy,

ik wens een heel erg leuke vakantie to.

groetjes Conny

Kasia W. zei

nice dogs;)

http://www.mypointmystyle.blogspot.com/