zondag 12 september 2010

Zpagetti!!!!

Met Vanessa heb ik vorige week een Zpagetti-ruil gedaan! Althans zij wilde graag wat anders van mij, een potlodenrol, een Woodlandhanger en nog wat kleine Woodlandspulletjes en ik wilde heel erg graag Zpagetti en dit kreeg ik allemaal van haar!! Plus nog een ontzettend mooie ketting erbij...
De polkadots zijn echt super en ook de bloemetjes!! De ketting is echt prachtig! Helemaal mijn kleur!!
Het was een leuke swap, nogmaals bedankt Vanessa!!

Van Lique (die zelf workshops Zpagetti-haken geeft!! ) kreeg ik dit geweldige pakket:
met dit er nog bij..
Een prachtige tas voor mijn bollen, een meetlint en een zakdoekjeshouder!
Het stofje is helemaal geweldig!! Ik ben er dan ook superblij mee!!!
Dank je wel, Lique!!
Ik ga hard aan de slag om voor haar ook een leuk pakket te maken, want het was wel een verrassing!!
(als het goed is, komt er nog wat zpagetti aan, maar ik denk dat zij mij vergeten zijn, of ze wachten op een lading uit Portugal ;-))

En dit is nu zo'n beetje mijn verzameling Zpagetti...

Ik kreeg niet alles er goed op, maar het leuke is dat ik nu zoveel verschillende kleurtjes heb om veel combinaties mee te maken! Ik ga dus hard aan de slag met Zpagetti-kettingen, dat snappen jullie wel!
Zodra ik er een paar heb, laat ik ze jullie zien!
Ik heb ook nog meegedaan met een paar swaps, daar komen later nog foto's van, eentje wil ik vast laten zien, die was voor het Amigurumi en Haak forum waar ik voor de eerste keer aan mee heb gedaan. Deze Ami heb ik gemaakt voor iemand die van paars en giraffen houdt..
 
liefs, Nancy

8 opmerkingen:

Dinja zei

Wat is dat eigenlijk dat zpagetti?
Ben wel benieuwd wat het is ;)

vanessa zei

wow, wat een verzameling!! Ik ben erg benieuwd wat je met de zpaghetti's allemaal gaat maken. Met de liberty-bloemetjes heb ik een tas gemaakt, die nu op m'n blog staat! en ik heb ondertussen ook een katting gemaakt, met enkel kralen erbij, maar die moet ik nog op mijn blog zetten.
Bedankt voor de swap, nancy, al kan ik het pakket van Lique absoluut niet overtreffen!!!

vanessa zei

hey Nancy, ik zie dat je m'n oude blog gelinkt hebt! dit is de blog waar ik mijn haakcreaties enz... op zet : http://zuurstof.wordpress.com, op die oude valt niet veel meer te zien, dus misschien best veranderen?
groeten
Vanessa

Anni zei

Hoi, niks ernstigs hoop ik? Ben benieuwd naar jouw naaisel. gr

Anoniem zei

Jeej, wat ben je weer verwend! Wat een boel leuks! :D Nou willen we natuurlijk wel snel een hoop zpagettikettingen zien... hup, aan de slag jij! ;) hihi...

Wat een superleuke mand met spulletjes van Lique! En die giraf is cute! :)

Anoniem zei

Leuk zeg! Goed verwend ook weer, mooi mandje van Lique! ^_^

Unknown zei

Wow jij hebt inmiddels een goede voorraad meis! :D
En dat Girafje!! Hoe lief is die!!!!

Michaja zei

Wat een super voorraad zpagetti heb je nu Nancy. Heerlijk he dat swappen. Ik heb de smaak nu ook te pakken :)