zaterdag 30 oktober 2010

Sprookje... en 'het walkin closet - effect'

Gisteren ben ik bij Susan geweest. En wow.. wat een ontzettend warm en gezellig welkom! Een huis met een tuin zo geweldig, achteraf in een doodlopend straatje, overal groen, bomen en overal waar je keek zag je eigenlijk alleen maar gezelligheid, oké, en een hoop onkruid haha (grapje tussen Susan en mij ;-) De deur werd opengedaan door een lieftallige jongedame, waarna er gelijk een draak tevoorschijn sprong! Geen draak van een jongen, nee een lief, ondeugend jongetje dat later nog veranderde in Spiderman! In de keuken was nog een mooie jongedame bezig om voor ons (mijn echtgenoot en mij) koffie te zetten én ons een heerlijk zelfgebakken cakeje aan te bieden! Het hele huis ademde gezelligheid en vrolijkheid (Susan maakt geweldige schilderijen, zie hier en eentje hieronder) al waren er in de kamer vooral schilderijen gemaakt door haar kinderen.
En toen dus.. het 'walkin closet - effect' van de reclame, (jullie kennen het vast wel): haar atelier...
ooooooooooooooohhhhhhhhhhhh
Ik ging naar haar toe omdat ze zo lief  is om mij haar buttonmachine te lenen. Een week lang alleen maar buttons en spiegeltjes maken, hemels! Die stond dus op tafel, maar wat er nog meer stond... ik kan alleen maar zeggen oooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Het is wel leuk, want in de zomer hebben we daar een Dutch Swappers bijeenkomst! Nou, dames, jullie gaan niet weten wat jullie gaan zien!! Uiteraard gaan we eerst nog in januari naar Guusje, dat wordt ook helemaal geweldig! Enfin, jullie begrijpen dat ik deze week weinig online zal zijn ;-)
Nee hoor, ik zal jullie regelmatig wat laten zien!
 En Susan, nogmaals heel erg bedankt voor het warme welkom!
Nemen jullie trouwens gauw een kijkje op haar 'nieuwe' blog? Binnenkort heeft ze een leuke give-away!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Ooh, wat klinkt dat gezellig! :D
Foto van Susan's atelier zou eigenlijk wel leuk zijn... Susaaaan! (hihi)
Enne, button ze! :D

Anoniem zei

Klinkt gezellig allemaal. Heb ook weer veel zin in een ontmoetingsdag! Jij veel plezier met het maken van buttons gewenst!

bobbeez-8r1id zei

Hi Nancy, wat een lief stukje, ik herken de koters geheel in je typering enne... zij en ik vonden het ook leuk dat jij er was hoor!!
Ik zal snel eens iets uit de doeken doen over mijn hemelse m2 atelierruimte ;-)

- zei

Sounds like lots of fun.

Anoniem zei

Klinkt heel gezellig, Nancy. Dat geldt trouwens voor je hele blog: ik zal proberen wat vaker langs te komen, want ik vind 't hier erg leuk. :)
Groeten,
Corriejanne aka (crea)CJ