vrijdag 22 april 2011

huishoudelijke mededelingen enzo..

Niet van mij hoor, maar vond het wel grappig! Zoals ik in de titel schrijf, een paar dingetjes. Allereerst, iets waar ik zelf heel erg blij en ook best wel trots op ben.. mijn nieuwe blog!
Niet in de plaats van, maar én!
Ik ben deze blog (HomemadebyNancy) begonnen met de bedoeling er alleen creatieve 'uitspattingen' op te zetten. Toch merkte ik dat ik af en toe behoefte had aan wat meer. Bijvoorbeeld toen het slechter ging en ik graag wilde uitleggen waarom. Ik weet dat ik dat niet hoef, maar zo zit ik nu eenmaal in elkaar, op mijn nieuwe blog heb ik daar een hele mooie quote over:

 Toen ik daar ook nog eens hele fijne reacties / mails op kreeg, ben ik eens na gaan denken.  En ja, toen ik vorige week bij de huisarts het advies kreeg om terug te gaan naar de fysiotherapeut en aan een 'nieuw traject' te beginnen, was ik 'om'! De blog gaat dus over mij en mijn leven! Er staan verschillende pagina's op waar je 'alles' kunt lezen, als je wilt! Op de homepagina zal ik gaan bijhouden hoe het is bij de fysio (mijn eerste kennismaking vanmorgen was al erg leuk, wat denk je, zelfs de burgemeester was er om mij welkom te heten! ;-) en ja, verder zou ik zeggen, neem een kijkje als je wilt!
Op deze manier kan ik toch mijn ervaringen met jullie delen, uiteraard schrijf ik hem voornamelijk voor mezelf, ik houd er mijn vorderingen en waarschijnlijk mijn ups en downs op bij en op deze blog zal ik dus alleen nog creatieve dingen laten zien.
Daarbij kom ik op het tweede dingetje. Mijn webshop!
Er gaat teveel tijd inzitten en eerst ging het best lekker, maar nu niet echt meer, dus daar ga ik binnenkort mee stoppen. Ik zal tegen die tijd nog een uitverkoopactie of zo iets houden en dan zal ik, als ik iets te koop heb, dit hier op deze blog aanbieden. Op een aparte pagina ofzo, dat weet ik nog niet, maar in ieder geval niet meer via de webshop!
Dit is echt een geweldig succes! Alles wat er door 'ons' Dutch ladies wordt opgezet, is vaak binnen een paar minuten weg! Echter is het nog best lastig uit te vinden hoe één en ander werkt. Er is een pagina 'how to' waar alles staat uitgelegd. In het Engels uiteraard. Dan is er een admins die wel zo aardig én geduldig is! Geloof me, ik heb echt wel alles 5x fout gedaan en ze blijft vriendelijk en blijft alles netjes uitleggen! Aan haar kun je echt alles vragen (via een 'private message').
Wat ik wel gedaan heb, is aan de Dutch Ladies (Little_Z, Kimminita, Bobbeez, IlonaH, allemaal dames waarvan hun Engels stuk voor stuk beter is dan het mijne!) gevraagd of één van hen misschien een stukje op het forum daar kan schrijven, in het Nederlands voor de dames onder ons die wat minder goed met het Engels uit de voeten kunnen. Het zou tenslotte jammer zijn als we daardoor een heleboel leuke creaties missen! De Engelsen zijn dol op de Nederlandse creaties en wie van ons wil er nu niet zo'n geweldige armband om maar een voorbeeldje te noemen! Dus hopelijk gaat dat lukken, vast wel!
Dat was het, geloof ik wel ;-)
Oh ja, wanneer er weer zo'n geweldige inkoop komt.. ik weet het niet.. maar dan houden we jullie zeker op de hoogte!
Dan wil ik als laatste iedereen een erg heel fijn Paasweekend wensen!!!
liefs, Nancy

13 opmerkingen:

Janny zei

Jeetje meid, wat een blog! Ik snap heel goed dat je nog een blog begonnen bent om daar de 'andere' dingen op te zetten zeg maar. Ben je dus ook meteen gaan volgen, wil graag weten hoe de dingen met jou lopen! En ja, je winkeltje.....grenzen stellen én prioriteiten he....weet er alles van.
Fijne paasdagen en geniet van je vrije tijd
liefs
Janny

Klaske v.d Bij zei

Leuk blog om te lezen...het is nogal wat, knap van je hoe je de dag door komt..
Soms moet eens grenzen stellen...en dan vind ik het begrijpelijk dat je dan je winkeltje van de hand doet..
Ik ga mij eens verdiepen in die Swap-Workshop..lijkt me leuk...want die armbanden blijven SUPER

Anoniem zei

Ik ben supertrots op je! Gefeli met je nieuwe blog! :) Hele dikke knuf!

Unknown zei

wow wat een nieuws allemaal! Ik ga je andere blog ook volgen goed? :)
Jammer dat je gaat stoppen met je shop!!! Maar ik kan me voorstellen dat er veel tijd in gaat zitten.
Ga je genieten van de paasdagen?
Liefs

Lique zei

Weet je lieverd? Ik ben zo trots op je! Je kiest voor wat JIJ wil!
Dat je een tweede bijzondere blog maakt. Ik heb daar zelf van de week zelfs nog aan zitten denken voor mezelf. Dat ik soms graag dingen wil schrijven die ik niet op m'n huidige blog wil hebben.
En de keus dat je stopt met je webwinkeltje. Ik vind het dapper, heel heel dapper. Ook dit schiet al weer weken door mijn hoofd, ga ik door met mijn webwinkel..

Je bent dapper lieverd, ik ben heel heel trots op je!

Kimminita zei

Jippie, de echte Nancy achter de creaties nu ook toegankelijk! Ik ga met je misere en je blijde boodschappen mee hoor meis. Zo is het internet NET het echte leven ;)

Katrientje vanalles zei

amaai, je gaat een hoop dingen anders aanpakken. ik ga je vast op je andere blogje volgen en wens je veel sterkte.

Sow Cute! zei

Leuk dat je een nieuwe blog (erbij) bent begonnen! Jammer dat je met je webshoip stopt, maar snap heel erg goed dat er veel tijd en energie in gaat zitten (ben er namelijk zelf ook mee gestopt). Alvast hele fijne haasdagen :-)

Denco zei

Lieve Nancy,
Wat goed van je dat deze "nieuwe" weg inslaat, en je blog die ga ik zeker volgen. (je mailtje heb ik ontvangen hoor ik reageer hier snel op er is hier het één en ander aan de gang je hoort snel van me)
Fijne paasdagen
xx Astrid

Studio Wien-art zei

Hai Nancy,

Nou deze Blog ziet er goed uit hoor! Mooi vorm gegeven echt van deze tijd!
Jij ook een fijn Paasweekend!
Groetjes, Corine

sarams1987a zei

Ik ga zeker eens een kijkje nemen op je nieuwe blog :)

Mvg Sarah

Struinkunst by Lisette zei

You go girl!! En wat leuk dat je je zo op swap workshop hebt gestort! Jacq is ook geweldig :)

Het Knuter Huuske zei

Oohh, spannend een nieuwe blog, zal zo eens kijken :)

Die swap workshop zal ik ook eens kijken....