dinsdag 29 november 2011

Nieuwe pagina BIGSHOT

Ik heb een nieuwe pagina geplaatst met het kopje 'BIGSHOT'. Hieronder vinden jullie instructies hoe de machine te gebruiken met onder andere vilt. Deze vraag kreeg ik namelijk al een paar keer. En nee, helaas geen filmpje, maar gewoon foto's ;-) Hopelijk hebben jullie er wat aan.
Morgen heb ik nog iets leuks voor jullie.. enne, niet vergeten, te blijven stemmen ;) en vooral ook je naam door te geven aan freubelweb dat je gestemd hebt!


liefs, Nancy

6 opmerkingen:

Saskia zei

kan je eigenlijk meerdere keren stemmen want ik heb al een dozijn keren geklikt lol

Marie zei

Ferm machien, die Bigshot! Is dat een duur ding?

Ik heb ook al gestemd! Waarom moet je je naam nog doorgeven?

Handige An zei

Gefeliciteerd met je nominatie! ik ben gauw mijn stem gaan uitbrengen ;) En ik ga ook even op je nieuwe pagina kijken...ik heb een double do, maar misschien kan ik de tips daar ook wel bij gebruiken :) Ik gebruik hem i.i.g. ook al met vilt. super! Fijne week nog!

Haakmuts zei

Zo dat is een mooie duidelijke pagina.

'K heb nog maar een paar keer gestemd voor je want volgens mij kan je vaker stemmen dan 1 keer.

Desirée-ScrapDees zei

mag je vaker stemmen dan?
oh ga ik gelijk even doen en mijn naam doorgeven? heb ik niet gedaan hihi, was me ook al niet duidelijk pfff je moet ook overal aan denken hé hihi, ga er gelijkeven naar toe!

Cindy zei

Hoe moet je je naam dan doorgeven?