donderdag 8 december 2011

Ik loop wat achter..

met van alles.. mijn kadootjes van de adventswap..
eerst kwam de 'chocolate'-beker met op 5 december de cacaopoeder voor heerlijke warme chocolademelk!! Ontzettend leuk gedaan!! Het boekje voor 'little notes', het schattige vilten appeltje', stofjes en vandaag een lipbalsemstick! Dank je wel, Marjolein!
Van Sinterklaas heb ik mooi wolvilt en mooie bigshot stansen gekregen, dus kan niet wachten om daar mee aan de slag te gaan!
Prachtige gedichten ook gekregen! maar..
Ik ben een beetje aan het sukkelen met mijn gezondheid, weer eens een langdurige blaasontsteking (2e weer in korte tijd), dus ook weer langdurig aan de antibiotica, wat weer zijn invloed heeft op mijn energienivea, al met al.. even wat minder hier.. Maar ja, ik geloof dat er veel zieken zijn op dit moment! Ook niet zo raar met dit weer, bah!
Tijd voor de warme chocolademelk (ja, ik heb hem even bewaard voor een heerlijk rustig momentje ;-) een haakwerkje en de kachel hoog!
Binnenkort weer dingetjes voor de kerstmarkt en hieronder nog wat dingetjes die ik voor Marjolein heb gemaakt..
polswarmers  
een notitieboekje voor al haar 'christmaswishes' 
en uiteraard knoopjes! ;-)
Oh en niet te vergeten, ik heb heel veel nieuwe blogs te ontdekken!!!
Ga ik allemaal doen hoor!! Ik kijk er naar uit om jullie te ontmoeten volgend jaar januari en ga jullie blogs allemaal nog langs!! Ik heb het idee dat ik nog van alles vergeet, maar ja, zoals ik al zei,
ik loop wat achter.. en mijn hoofd te ver vooruit! Kennen jullie dat? Vast wel ;-)
liefs, Nancy

22 opmerkingen:

Unknown zei

Gatsie, heb je weer een blaasontsteking?? Super irritant! Leuke dingen heb je gekregen en leuke spulletjes heb je gemaakt! Goed idee, zo'n polswarmer.

Lia zei

Leuk dat ik even mee kan genieten van alle cadeautjes. Neem lekker je tijd en beterschap.

Groetjes,
Lia

Carolien zei

Wat vervelend dat je weer aan de antibiotica zit. Hopelijk knap je snel op!! Het notitieboekje ziet er zo schattig uit! En hopelijk heeft de warme choco gesmaakt.

Muisje zei

Altijd vervelend blaasontsteking, hopelijk is het snel over.
Leuke spulletjes allemaal.

Groeten Herma

Gonny zei

Wat een leuke spulletjes.
Beterschap.

Groetjes, Gonny

Esther zei

Je gekregen spulletjes zijn leuk, bha blaasonsteking, rustig aan en beterschap. Groetjes Esther.

Unknown zei

Doe lekker rustig aan, Nancy! Heel erg veel beterschap gewenst, blaasontsteking is volgens mij echt geen pretje :(! De kop warme chocola, kachel hoog en een haakwerkje klinken als muziek in mijn oren!

Katrientje vanalles zei

leuke geschenkjes kreeg je in die adventsswap. En ik wens dat je snel weer beter bent. Groeten katrientje

rozemie zei

Hoi Nancy, wat vervelend om nu ziek te worden... net nu je zoveel leuke dingen wil maken ! De handwarmers zijn heel mooi gehaakt, een prima cadeautje voor onder de boom straks... Veel beterschap, en geniet van de gezellige momenten ! Groetjes, rozemie

Sow Cute! zei

Wat een leuke dingen heb je gekregen zeg! Ik las al op Swap-bot dat je weer aan het sukkelen bent, erg vervelend! Ben benieuwd naar je nieuwe stansen!

Anoniem zei

Ik krijg zo'n ontzettende trek in warme chocolade melk als ik dit zie.........
Kom maar op met je vilt creaties!!!! Ik ben benieuwd welke stansen jij erbij hebt :-)

Anoniem zei

handig die polswarmers

Anoniem zei

Wat heb je veel moois gemaakt en gekregen!
Die polswarmers zijn errug mooi en het hoesje ook!
Heeeeeel veel beterschap en doe lekker rustig aan!

Handige An zei

ah bah, blaasontsteking kan zo vervelend zijn! veel sterkte daarmee!
En je hebt gewoon teveel leuke ideeën en plannen ;) Daar heb ik ook altijd last van :) Maar komt vast wel goed. Doe het rustig aan zou ik zeggen!
En als je nog toe bent aan wat leuks kan je eventueel meedoen aan mijn give away of adventskalender ;) je bent van harte uitgenodigd! Beterschap!!

Marjolein zei

Mooi dat je blij bent met alle cadeautjes! Het appeltje blijft trouwens hangen op bijv. je koelkast. ;-)
Morgen zet ik even een update van al het moois dat ik van jou heb gekregen op mijn blog.
Enne, doe het lekker rustig aan!

Groet!

Elizabeth zei

Oef, wat ben jij druk met van alles... Doe je wel rustig aan? Je lichaam heeft ook energie nodig om over de blaasontsteking heen te komen hoor!
Ik geniet telkens van je blog, wat komt er toch enorm veel leuks elke keer langs!

Groetjes, Elizabeth

Janny zei

Nancy toch, dat is niet fijn! Net wat Elizebeth ook zegt: rustig aan en neem de tijd hoor!
liefs
Janny

Cinderell@'s wereld zei

lieve Nancy....Beterschap! en je hebt leuke dingen gekregen!...troost je ik loop ook achter en niet zo'n klein beetje ook...ik ga het nu gewoon koesteren! het achterlopen...hopelijk ben je snel weer op de been...kus

Desirée-ScrapDees zei

oh hier loop ik ook mega achter, vooral met poetsen... ;-)

de boom had ik begin van de week al op willen zetten, staat nog steeds op zolder, zucht, de sinterklaas heeft hier nog steeds zijn sporen achtergelaten, alles staat hier proppievol en heeft nog steeds niets z'n juiste plekkie gevonden,maarrrrrrr heb wel een heleboel haakprojectjes af hihi, ja je kan je tijd maar ergens aan besteden hé hihi
fijn weekend!

lien zei

Hoi Nancy, wat een leuke cadeautjes heb je gekregen. En ook mooie dingen zelfgemaakt! Het vilten notitieboekje is enig!
heel veel beterschap!!

The Little Forest, handmade zei

Wat gezellig zo'n adventswap. Het was me dit jaar een beetje te veel maar ik denk dat ik volgend jaar niet oversla. Je gehaakte kerstbal vind ik trouwens erg leuk, mooie kleuren. Maar om de een of andere reden kan ik bij dat bericht geen berichtje achterlaten. Fijne kerst alvast! xx Marieke

Anoniem zei

prachtige dingen heb je terug gemaakt.

bij je vorig bericht kan ik niet schrijven.?

prachtige kerstbal en kerstsok.
Mooie kleuren

Mvg saramsa87