maandag 23 januari 2012

Van alles wat ;-)

Is ze niet lief? Het is een lieveheersbeestje, van een ballonnetje! 
Gemaakt door Wanda  
Afgelopen zaterdag was ik daar nog voor haar verjaardag, samen met Nicole! Ik hoef niet te vertellen dat het natuurlijk supergezellig was!! Met leuke kadootjes, ja, ook voor mij (zie de blog van Nicole voor de ontzettend leuke mok en onderzetter!) En Wanda had nog een geweldig leuk blad en geborduurd stukje stof vak knopen!! Ik ben weer te laat met foto's maken, want het is zo vroeg donker, bah! Deze stond nog op mijn telefoon, vond hem ook zo lief! Ik heb ook nog een heel mooi groot hart met twee duiven, jaja! :)
dan ben ik eigenlijk met van alles wat door elkaar bezig, allemaal kleine dingetjes dat wel.. onderstaande snoepjes vond ik zo leuk, dus daar heb ik er een paar van gemaakt!  (dit zijn niet de mijne hoor ;)
en uit dit boekje (hiervandaan met nog veel meer leuke, wel allemaal buitenlands!) wil ik ook nog wat gaan maken! Dus plannen genoeg! ;-)
Want aanstaande zaterdag ga ik naar een bloggerontmoetingsdag! 
Ik heb er erg veel zin in! Ik ken niemand persoonlijk, maar dat zal wel goed komen! 
dus tot die tijd, 'van alles wat' ;-)
fijne week allemaal!
liefs, Nancy

24 opmerkingen:

Angélique zei

Ik ken ook niemand "live", maar ow...heb er ook zo onwijs veel zin in!
Hihi, jij hebt dus ook zo'n lange dat-wil-ik-ook-nog-eens-doen-lijst :-) Fijne week en tot zaterdag!

carina zei

He nancy naar katwijk aan de rijn? Groetjes carina

Linda zei

Ja,spannend hoor zaterdag,er rijden 2 dames met mij mee dus wij kunnen onderweg alvast "kennismaken" èèn ervan is Angélique van hierboven ;-)tot zaterdag groetjes Linda.

lien zei

Wat ben je weer gezellig bezig. Leuk zo'n bloggersontmoetingsdag, veel plezier en laat ons maar meegenieten van je foto's :-)
Liefs Carolien

LittleBe. zei

Lijkt me tof zo al die creatieve zielen bij elkaar!!!
liefs,
Xxx

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Schattig die snoepjes, en wat leuk een blogger ontmoetings dag heb er nog nooit van gehoord,maar wat leuk zeg.
He laatste boekje ziet er leuk uit met de cupcakes.

Lfs agnes

Silke zei

Heel leuk lieveheersbeestje.. Ik leerde dit 2 weken geleden zelf plooien. Als je een groene ballon neemt dan kan je op dezelfde manier een schildpadje maken!

Vond dit zelf ook superschattig en had dit nog nooit gezien!

Groetjes

hipinholland zei

leuk zeg zijn die snoepjes vooral! En wat super dat je naar een ontmoetingsdag gaat. Dat moet toch helemaal geweldig zijn; al die creatieve geesten bij elkaar ;). Ik kan me voorstellen dat je de bigshot gebruikt voor wat je schreef. Als ik em ga kopen (of krijgen) zou ik em voor precies hetzelfde gebruiken. Ben nl. helemaal niet meer van de kaarten maken. Maak ze nu liever digitaal.
Leuk dat je meedoet ook met mijn give-away! groetjes christel

Betsy zei

Wat een leuke dingen, vooral die snoepjes: simpel, maar hartstikke leuk!
Ja, die bloggersdag. Het komt nu lekker dichtbij. Het aftellen kan beginnen....

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

CreAnka zei

Dat lieveheersbeestje kan ik ook maken :) Ballonplooien is ook iets heel leuks om te doen

Unknown zei

Wat een leuke dingen weer en spannend, die bloggerontmoetingsdag!! Veel plezier gewenst :)

Unknown zei

Schattig die snoepjes net als de cupcakes.
Veel plezier op de blog meeting.
Groetjes Brigitte

Anoniem zei

heel mooi, prachtig is het geworden

Unknown zei

Schattig, die snoepjes Nancy!! Veel plezier zaterdag

fieve zei

Wat zijn die snoepjes schattig zeg!!!
Ik mis ineens Corine van Villa Kakelbont....er staat dat ze haar blog heeft verwijdert! Jij hebt ook wel goed (of ik heb het mis) met haar, weet jij hier meer van??

Unknown zei

Bloggerontmoetingsdag is in Sliedrecht! en probleem reageren is nu hoop ik, opgelost!! ;-)

Pleuntje zei

O die taartjes, wat lijkt me dat leuk om te maken.
Je hoeft je weer niet te vervelen , ha ha . Heel veel plezier a.s. zaterdag. X

Regina zei

Heel erg veel plezier op de Blogger Ontmoetingsdag, Nancy!! Ik vind het heel jammer dat ik er niet bij kan zijn: Ik zit aan de andere kant van de Noordzee, in Engeland! Ik hoop dat er snel een herhaling komt van de ontmoetingsdag, ik zou het heel leuk vinden jullie eens te ontmoeten!! Veel plezier in ieder geval, doe iedereen de groeten ;-)

Jacqueline zei

Het zal vast gezellig worden, zaterdag! Ik lees al van zoveel, dat ze er zin in hebben!!
Tot dan! Jacqueline

Anoniem zei

Het was erg gezellig en ik wens je alvast heeeeeeel veel plezier a.s. zaterdag! :D

Sow Cute! zei

DIE SNOEPJES, ECHT TE GEK!!!! Wow wat leuk zeg, ik wil dat boek ook hebben hihi... Liefs!

Janis zei

heel erg leuk! je bent getagd http://janimie.blogspot.com/2012/01/tag-11-questions.html

fieve zei

Als je heel goed puzzelt, kun je via de blog van sil zien wie ik ben!!!

Connys Cottage zei

Wat super schattig je snoepjes...:O)

groetjes Conny