woensdag 29 februari 2012

Ik ben er weer en wel op schrikkeldag!

Ja, dan moet je wel een berichtje schrijven, vind ik! Tenslotte duurt het weer een paar jaar voor het zover is, toch?! ;-) 
De reden overigens waarom ik er niet 'was', lag aan dat 'stomme ding', wat me zoveel buikpijn heeft bezorgd en tot overmaat van ramp (de reden waarom ik het had laten plaatsen) eind vorige week de ene migraine-aanval na de andere! Gisterenmiddag heb ik het dus ook laten verwijderen en ja hoor, nog geen 2 uur later, weg buikpijn!! Mijn lichaam wilde dat ding gewoon niet hebben! 
Enfin, genoeg gezondheidpraatjes ;) maar ja, het was echt balen, want ik kon niet sporten, niet stofzuigen (erg hè?! ;) etc. 
Gelukkig waren er een paar goede dagen (waaronder uiteraard mijn verjaardag!!), de dag met mijn allerliefste vriendin Nicole naar Den Bosch, die me dit nog stuurde voordat ik naar het ziekenhuis moest, zo lief!!! Leuk zijn ze hè?! 
en heb ik dus ook wel iets gemaakt.. een tas (zie bovenaan)! Echt een grote tas, bijvoorbeeld om al mijn spulletjes in te doen voor de Dutch-swappersdag aanstaande zaterdag! Deze keer met de vakjes op de juiste plaats en met de opening naar boven! ;)
de  buitenkant is van geplastificeerd katoen én Mexicaans tafelzeil (het grijs geruite van het winkeltje van Nicole, je kunt bij haar per 10 cm van de rol kopen, heel handig!) en de binnenkant van stof.
dan heb ik wat gehaakt, onder andere deze bloemetjes, vond het effect erg leuk, patroon hier  
en manlief was twee dagen vrij en 'mocht' de kamer van onze jongste dochter behangen, althans één muur! Roze met paars wilde ze graag! Nu kwam hij aan één kant net iets te kort en om nu een hele rol te halen voor zo'n klein stukje.. hé, wacht eens even.. de bigshot!! Ik heb van de stukken die over waren hartjes gestanst en die op de muur geplakt (althans hij heeft ze geplakt ;). 
Het staat hartstikke leuk! 
Goh, zelfs manlief moest toegeven dat het toch wel een handig apparaat was! 
Echt?! Haha! 
Oh, en onderstaande foto is speciaal voor Mariekedie was zo nieuwsgierig naar de kadootjes voor de DS-dag.. hier Marieke voor jou een sneak-preview ;)
Het is een lange post geworden, maar ja, ik had dan ook aardig wat in te halen! Ook met het lezen (en reageren) van jullie blogs! Maar ik moet eerst alle kadootjes afmaken voor zaterdag! Dus ik denk wel aan jullie hoor!! 
En iedereen nogmaals heel erg bedankt voor de felicitaties!!! 
liefs, Nancy
ps. fijne schrikkeldag! ;)

23 opmerkingen:

Unknown zei

Test ;)

lien zei

Hoi Nancy,
Goed te horen dat je nu van je buikpijn verlost bent, wel jammer dat het niet gewerkt heeft!
Lief die cadeautjes van je vriendin. Wat houdt een swapperdag in? klinkt enorm gezellig, haha! Veel plezier zaterdag! Liefs Carolien

Janny zei

Oeeee Nancy, was deze sneak peak van de cadeautjes voor het spel of.....hihi.
Wel fijn dat je nu van de pijn van dat stomme ding af bent zeg! Kun je lekker genieten van zaterdag. Ik vind het heeeel spannend weer maar heb er ook heel veel zin in, tot dan!
Liefs
Janny

Angélique zei

Ik ben blij dat je weer opgeknapt bent, wat een ellende heb je er van gehad, zeg. Ja, van een verstoorde hormoonspiegel kun je migraine krijgen, daar kan ik over mee praten.

Wat een mooie tas heb je weer gemaakt!!!!! Daar kan zeker een heleboel in.
Goed idee van die hartjes!

Veel plezier met al je cadeautjes maken!

Gonny zei

Prachtige tas.
Fijn dat je weer opknapt.

Groet, Gonny

JETS-design zei

wat een leuke tas! handig zulke stof voor een tas

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Wat een mooie tas heb je gemaakt,maar wat een elende kan 1 zo'n ding geven.Mail je gauw even....

liefs Agnes

Mariska zei

Wat een onwijs leuke tas, ook leuk om van de restjes tafelzeil te maken....ik geloof dat ik ook maar eens aan de slag moet :)

Wel vervelend dat "het ding" er weer uit moest ik hoop dat je een andere oplossing vindt voor je migraine.

Anoeska zei

Hoi! Ik heb je een award gegeven! Kijk maar op mijn blog; http://creanoes.blogspot.com

Groetjes, Anoeska

Loves to Create by Jacqueline blog zei

Wat een mooie tas heb je gemaakt en fijn dat het weer beter gaat met je buik (nooit fijn he).
Mooi bloemtje heb je gehaakt ga ik zeker even uitproberen :-)
Het muurtje bij je dochter is goed gelukt en een goed idee om allemaal hartjes te gebruiken op het stukje wat jullie te kort kwamen
Gr Jacqueline

The Little Forest, handmade zei

Oooohhh, eindelijk iemand die een sneak preview plaatst! Eigenlijk kwel ik mezelf daarmee want nu ben ik nog nieuwsgieriger geworden. Ik plaats vanavond ook een een preview op m'n blog. xx

Anoniem zei

Je tas is superleuk geworden!! Wauwie! Die mag zeker wel mee zaterdag? ;) Ik vind het steeds jammerder dat ik niet kan. Geniet jij dan maar voor twee? hihi...
Fijn dat je buikpijn over is! Hopelijk blijft de migraine nu ook weg, ik duim voor je! Het kamertje is mooi geworden en fijn dat manlief eindelijk inziet dat zo'n bigshot een Heel Nuttig Ding is, hihi...
dikke knuf!

nives zei

so nice things, and nice blog

Jacqueline zei

Mooie tassen en al zo meer maak je! Mijn oudste dochter zit ook al regelmatig op je blog te kijken.. haha..die weet ook wat mooi is!
Groetjes Jacqueline

Cindy zei

Fijn dat je weer beter bent Nancy! Wat een mens toch lijden kan hé... Ik vind de tas die je gemaakt hebt heel leuk en het idee voor je dochters kamer is ook heel tof!

Haakmuts zei

Gelukkig ben je nu van die ellendige buikpijn af, zo zie je maar het lichaam bepaald sommige dingen gewoon zelf.Hopelijk kom je ook nog eens van die migraine-aanvallen af want dat is ook een ellende hoor, weet er alles van. Ik heb er ook heel veel last van gehad en uiteindelijk bleek het ook een hormonen kwestie geweest te zijn.
Fijn dat je toch nog wat mooie spullen hebt kunnen maken, fijn zo'n lekkere grote tas voor je hobbyspulletjes. Die hartjes op de slaapkamermuur van je dochter vind ik een vernuftig idee, je moet er maar op komen.

Anoniem zei

erg mooi, prachtig

Sow Cute! zei

Wat een mooie tas! Helaas ben ik er zaterdag niet bij, want dan ben ik jarig! Maar wens jullie heel erg veel plezier! Liefs

Betsy zei

Fijn dat je er weer bent!
Wat een ellende allemaal en uiteindelijk ook nog voor niets...
Heel vervelend allemaal.
Maar gelukkig ook leuke dingen: wat is je tas mooi geworden. Het is toch superspul, dat tafelzeil.
En die Bigshot: leuk met die hartjes. Je dochter zal wel blij zijn met zo'n mooie kamer.
Veel plezier op de DS-dag.

En nog bedankt voor je lieve reactie op mijn blog!

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Lindevrouwsweb zei

Wat fijn dat je van dat ellendige ding afbent! En dat het weer veel beter met je gaat! Gelukkig maar! Je tas is ook heel leuk geworden! groetjes Joke

Maria zei

Fijn dat het nu beter gaat met je buikpijn, ik hoop dat je iets anders kan vinden tegen die vervelende migraine.
Het idee van die hartjes in je dochters kamer vind ik super goed, erg mooi geworden en een mooie tas weer.
Oke, ik ben een beetje laat maar nog van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag.
Liefs
Maria

carina zei

Nou wat een ellende, fijn dat het er weer uit is.... ik ben er ondertussen ook helemaal klaar mee ene week niet andere week wel grrrrrrr. Maar goed zal toch ooit wel stoppen lijkt mij. tot die tijd richten we ons maar op andere leukere dingen. Je tas is erg leuk geworden lekker schoon te houden!! Nou fijne zondag en rommel ze. Groet Carina

Desirée-ScrapDees zei

jeetje wat kan zo'n stom ding een ellende veroorzaken hé, fijn dat de pijn over is!