dinsdag 6 maart 2012

De koffer! ;)

Het begon met dit geweldige kaartje! 
Ik stond in de keuken en Susan kwam naar me toe. 
Het is wel erg leuk, want Susan is degene waar ik mijn allereerste privé-swap ooit mee heb gedaan, nu al weer bijna 2 jaar geleden, maar daar kom ik direct op terug. 
De koffer was nog ingepakt, maar ik wist zeker (ook al had ik eigenlijk een swap-stop, Fieve & Klaske, met jullie ga ik echt de volgende swap 'aan' hoor! ;-) dat hij rijkelijk gevuld zou zijn, Susan kennende. Ze is namelijk naar Shanghai geweest en ja, daar is het echt een Kawaii-paradijs
Nu geeft ze daar zelf niet zoveel om en heeft dus zo'n beetje alleen maar voor anderen, waaronder dus voor mij, lopen kopen! Uiteraard ook voor zichzelf andere dingen, maar daar gaat nu niet om, jullie willen weten wat er in zit natuurlijk, oké, komt ie....  mijn eerste aanblik... 
allereerst vond ik natuurlijk de koffer zelf al prachtig! Hij is van haarzelf geweest en ze heeft hem helemaal bekleed met prachtige stofjes en zelfs een stukje Matroesjka-lint..  
maar wat zat er veel in!! 
Geweldig inpaktouw, lint, het tasje spreekt voor zich ;-), een Kokeshi-paraplu! een superlief boekje.. 
leuke stickertjes, pennen / potloden (eentje met Roodkapje, zo lief), nog meer boekjes, superschattige pleisters, decotape, en de knaller, het knopenblikje
Wow, echt in één woord wow!! 
Nogmaals hartstikke bedankt Susan! 
en ja.. nu moet mijn deel van de swap nog komen! 
In ieder geval gaat het iets (veel! ;) haakwerk worden! Maar wat, daar is ze zelf nog niet helemaal uit haha! 
wordt vervolgd..  
en toen lag er vanmiddag een 'verlaat verjaardagskadootje' in de bus! 
Een magneetmap voor mijn creatables van Petra! Dank je wel!! 
Ik kan niet wachten om je weer te ontmoeten op de Creatieve hobby en handwerkdagen op 16 maart in Den Bosch!  
en ja, waar ik dus op terug zou komen.. 
mijn blog bestaat bijna 2 jaar
.. op 9 maart om precies te zijn! 
Daarbij zit ik over de 150.000 pageviews.. 
ben ik de 650 volgers al weer gepasseerd, 
dus is het wel weer eens tijd voor een give-away, dacht ik zo! 

Ik ga nog even nadenken over wat het gaat worden, suggesties zijn welkom!!! Ik hoef er geen volgers bij, geloof me, ik ben zo ontzettend blij met jullie, maar ik vind het al zo jammer dat ik niet meer bij iedereen 'langs kan komen' altijd! Tuurlijk mag je volger worden, maar wat ik wil zeggen, je hoeft geen 'reclame' te maken ;-) 
Enfin, eerst maar eens een leuk kado(s) verzinnen!
Nogmaals, suggesties zijn welkom! 
liefs, Nancy

34 opmerkingen:

Lia zei

Wat ziet die koffer er feestelijk uit en dan al die mooie cadeautjes die eruit komen... Feest!

Groetjes,
Lia

Angélique zei

Wat een rijk gevuld én gevoerd koffertje! Ziet er echt super uit, lijkt me heel moeilijk om daar tegenop te swappen ;-) Succes!

Mooie taartjes heb je gehaakt!

Lief en Mooi zei

Wat een feest om uit te pakken, ziet er geweldig uit. Ik vind je cupcakes ook super!
groetjes Talitha

Zaanse Zolder zei

Wat geweldig die koffer met inhoud, daar zou ik ook wel vrolijk van worden !

Carolien zei

Een koffer vol prachtige dingen! Dat knopenblikje is echt leuk, en zo'n lief plaatje/boekje? met Roodkapje erop. Veel plezier ermee!!

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

OOOHHHH Nancy wat een prachtige koffer en zo leuk dat er een verhaal achter zit....en dan de kadootjes echt helemaal super kan me voorstellen dat je er heel blij mee bent allemaal heerlijke hebbedingentjes....Geniet er maar lekker van.

Liefs Agnes

Pleuntje zei

O jij bent wel echt een enorme bofkont. En je hebt zelf dus nog wel even wat te doen voordat je alle swappers blij hebt gemaakt. Vergeet niet te genieten van alle mooie spulletjes, X

Anoniem zei

Ooh, jij bofkont!!! :) wat superleuk!!! en wat een boel moois zit erin, je lijkt wel jarig! hihi...
Ben niet jaloers hoor, echt niet! okee, een klein beetje dan. ;)
Knuf!

lien zei

Wat een geweldige koffer met al evenzo geweldige inhoud! Kan me voorstellen dat je daar blij van wordt! Oh ben benieuwd naar je give-away... ik vind het ook veel leuker onder vaste volgers iets te verloten dan perse nieuwe volgers erbij te krijgen. Geniet van alles! Liefs Carolien

Katrientje vanalles zei

amaai, wat leuk en veeel allemaal.
Profiviat met je twee jaar bloggen. als ik iets van je wi winnen is het wel zo'n tuinslinger. :-)

Kleinigheidje zei

Wat een geweldige koffer met inhoud! Genietse van de leuke spullen!

Janny zei

Ach jeetje wat een prachtige koffer heeft ze voor je gemaakt Nancy! Je verdient het ook hoor, geniet er maar lekker van
liefs
Janny

Cinderell@'s wereld zei

Boffert!! ziet er toppie uit en ja swappen met jou is een feest dus....geweldig dat jij die koffer hebt gekregen...heb je trouwens een patroon van die adorabele cup cakes???
Liefs Cinderell@

fieve zei

Wat een verwennerij zeg...superleuk zo'n mandje!!! Wat ik leuk vind....die tuinslinger vind ik helemaal top (enne voor mij maakt het niets uit of ik het wel of niet kan, ik vind handwerk van iemand anders heel bijzonder!!!) Vooral rood met witte stippen en felle kleuren doen het bij mij goed!!! En nou ben ik ook erg benieuwd naar jouw wensen!

Kris zei

Gezellig hoor!

En wensen...euh..wees creatief! Dan komt het zo te zien vast wel goed! Daag!

Klaske v.d Bij zei

Wat een superleuke gevulde koffer heb je gekregen met TOP spulletjes..
En dat swappen komt vanzelf wel hoor
Want "wat in het vat zit verzuurt niet", ben nu bezig met de swap voor Corine

Esther zei

Genieten z'n koffertje. Erg leuk al die spulletjes, groetjes Esther.

Cindy zei

Oh wat een leuke spulletjes zitten er in de koffer! De koffer zelf is ook heel leuk natuurlijk. Veel creatieplezier met al die leuke dingen! :)

Helmi zei

Wat leuk, dat knopen blikje en de gehaakte cupcakes ziet er jaloersmakend uit!

Betsy zei

Wow, wat een geweldig leuke mand vol met cadeautjes! Ik kan me voorstellen dat je ons daarvoor wel even in spanning wilde laten zitten :)
Superswap!
Veel plezier met je spulletjes. Ze zijn aan jou wel besteed...

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

nives zei

so pretty things

Moos zei

Wat een geweldige gevulde koffer! Als dat moois, leuks .... SUPER!!!!!!

Denco zei

Wauw Nancy wat een gave koffer met al die leuke spulletjes !!! maar ik weet zeker dat jouw aandeel in deze swap ook een wauw factor heeft!! De cupcakejes zijn schattig!! Ben benieuwd wat je allemaal gaat maken.
xx Astrid

Kimmie_NL zei

Ooohhh Nancy! wat een mooie koffer!!! en wat een gave dingen! geniet er maar van, je verdiend het!
Liefs,
Kimmie

Bregit zei

Wat een mooie koffer met superleuke spulletjes, heerlijk om te krijgen en ook heerlijk om naar te kijken!
Groetjes van Bregit

Haakmuts zei

Wat een feest, wat een feest, wat een geweldige koffer met een nog fraaiere inhoud. Dat is echt genieten hoor , dat knopenblikje ook, echt zo leuk. Gefeliciteerd met deze prachtige schat en je verjaardag van je mooie blog.

GienbyGien zei

Wat een superleuke koffer. Als je nog geen spullen had, had je er meteen drie hobby's bij! En die papieren strookjes, kun je meteen aan het sterretjes vouwen. Gaaf hoor! Jij hebt leuke vrienden :)
En dat je al zo veel pageviews hebt verbasd me niets, want je posts zijn iedere keer weer superleuk om te lezen. Dus, ga zo door en op naar de 300.000 (dat zijn wel heel veel nullen!_

Groetjes,
Gineke

Desirée-ScrapDees zei

wat een vette koffer zeg, echt super leuk!

En al weer een jubeleum, gaat snel hé! Enne ik zou voor een gehaakt gebakkie gaan altijd lekker eh leuk!

Kyroushka/Eexterhout zei

Nancy, wat een heerlijke koffer is dat! En dat kaartje is heel grappig! Van diezelfde lieve Susan kreeg ik zomaar een paar houten breipennen, uit datzelfde Shanghai! Wat een kei is dat. Met spierballen, want zo'n koffer vol weegt nogal wat.

Jewel zei

wat mooi, wat werd jij verwend! groetjes,

bobbeez-8r1id zei

als ik maar met 1 berichtje per week de schade inhaal, dan kom ik nooit bij, Ik ben er nu 1 avond voor gaan zitten en heb tot 20 maart berichtjes ingepland ;-)

Anni zei

Die flockfolie klavertjes zitten op dat grijze kapje/hoesje

Unknown zei

Wat een super leuke koffer vol met hele lieve hebbedingetjes.
Heerlijk verwend.
Je blogje hieronder staat ook al vol met super spulletjes.
Dat lampje wat slim zeg.
Groetjes en een fijne dag Brigitte

Digital Chocolate zei

Wat een prachtige spulletjes zeg!! En de kokeshi paraplu... *jaloers* Ik baal altijd dat ik niet kan naaien als ik leuke stofjes zie of leuke dingen van stofjes, zoals je winactie! Gefeliciteerd met je 2 jarig bestaan!