vrijdag 15 juni 2012

sunshine award

van Joke kreeg ik deze mooie sunshine award
Dank je wel, Joke! Ik ben er heel erg blij mee! 
De regels voor deze award zijn:
-Bedank degene(n) waarvan je de award hebt ontvangen
-Geef antwoord op de 10 vragen
- Nomineer 10 nieuwe blogs en laat ze weten dat ze de award hebben gekregen.

1. Wat is je favoriete dier?  een hond
2.Wat is je favoriete getal?  4 is mijn geluksgetal
3. Wat is je favoriete non-alcoholische drank? spa fruit 
4.Facebook of twitter? facebook (voorlopig nog)
5.Wat is je passie? wisselt nogal, dan haken, dan naaien in ieder geval, creatief bezig zijn!
6. Krijgen of geven? allebei, al vind ik het makkelijker om te geven :)
7.Wat is je favoriete patroon? cupcakes blijven mijn favoriet!
8. Wat is je favoriete dag van de week? vrijdag de dag dat mijn oudste weer naar huis komt van kamers, ik 's middags met de jongste gezellig op de bank wat programma's terug kijk, en manlief bijna weekend heeft! Mijn zoon moet dan jammer genoeg het hele weekend werken, maar die is vaak vrij door de week ;)
9. Wat is je favoriete bloem? tulp
10.Wat is je favoriete land? Nederland, omdat wij alle seizoenen hebben, ik houd van de winter, de zomer, de lente, maar kan ook genieten van de herfst!

Nu nog 10 blogs nomineren voor de Sunshine Award,waar ik graag langs kom:

Ik kan er nog wel minstens 10 opnoemen, want ik gun hem jullie allemaal, maar ik weet zeker dat hij zo ook wel bij jullie terecht komt! 
fijn weekend!
liefs, Nancy

8 opmerkingen:

Caren zei

Wat leuk dat je me erbij hebt gezet;-)
Ik zet het maandag op mn blog:)

Riri zei

gEFELICITAART! :-)

Groetjes Riri

lien zei

Ohh wat lief, ik voel me helemaal vereerd, ik had er gisteren ook al eentje gekregen! Leuk!!
Ik wil hem eigenlijk doorgeven aan alle bloggers, omdat ik uit elk blog wel iets waardevols haal! Er zijn zoveel leuke blogs dat het moeilijk kiezen wordt!
Wat hebben we trouwens veel gemeen: hond, 4, vrijdag, Nederland etc etc!
Fijn weekend! Liefs Carolien

Anoniem zei

Waah, wat leuk! Dankjewel voor de award! Enne, valt me tegen hoor... dat zaterdag niet je favoriete dag is, als je je vriendinnetjes weer ziet, haha... ;) Is vast je op-een-na-favoriete dag! :) hihi... Knuf!

Loves to Create by Jacqueline blog zei

Van harte gefeliciteerd Nancy je hebt het verdiend.
Leuk om je weetjes te lezen.
Fijn weekend groetjes Jacqueline

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Dank je wel voor je lieve award!!!
Tja dan niels,hij is heel teleurgesteld maar hij mag dinsdag een her doen hij moet een 6,5 halen dus het is hard blokken deze dagen...Maar meer als zijn best doen kan hij niet.En dat heeft hij al die tijd ook gedaan 30% is gezakt van de mavo van zijn school,best heel veel.

Fijn weekend,
lfs Agnes

Betsy zei

Lieve Nancy, dank je wel voor deze zonnige award! Ik ben daar heel blij mee :)

Nog even een reactie op je vorige berichtje: mooie zakdoekjeshouder! Daar ga ik ook maar eens creatief mee aan de slag. Altijd een leuk cadeautje.

Fijn weekend en een lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Carolien zei

Hey Nancy!
Van de hexagonen ga ik een plaid maken. De kartonnetjes gaan er uit hoor, je houd alleen de aan elkaar genaaide stofjes over. En je naait alleen door de stof. Ik ben helemaal verslaafd!
Fijne zondag! Carolien