donderdag 25 oktober 2012

petit four(s) van Grietjekarwietje

Net op tijd, voor morgen weer de nieuwe komt.. de bovenste is van vorige week, de tweede van deze week en de onderste heb ik opnieuw gemaakt. Ik vond de vorige niet zo mooi bij de kleurtjes van deze passen. Ik moet nog een leuke etagère hebben, ik heb namelijk maar één zo'n petit four schaaltje ;-) 


volgens mij  moeten er trouwens twee blaadjes op.. maar vond hem zo ook al leuk. Er zullen er vast nog meer volgen! mij kennende, in andere kleurtjes, bedoel ik dan hè?! ;-) 


liefs, Nancy

19 opmerkingen:

Angélique zei

Ow, die van jou zijn echt zoet (mijn kiezen beginnen al bijna te rammelen bij het zien) Je hebt ze weer erg mooi gehaakt, super!

Jeanine zei

Ik vind ze heel mooi! Maar nu ga ze wel allemaal in babykleurtjes moeten maken hé. Ben je ook al benieuwt voor morgen?

Groetjes,
Jeanine

Esther zei

Ze zien er erg leuk uit, je foto's van jullie vakantie ook. Groetjes Esther.

Elizabeth zei

Ze zijn leuk!En gewoon lekker je eigen draai er aan geven qua kleur en uitvoering, dat is gaaf...
Bij jou lijken ze net zo klein als bij mij; m'n vriendin heeft iets grotere maar wel gehaakt met nr. 3..
Bij mij vallen ze een beetje om, in elk geval hangen ze snel scheef. Heb jij daar ook last van?
Morgen lekker de 4e!

Groetjes, Elizabeth

Silvia zei

Wat heb je ze mooi en regelmatig gehaakt Nancy. Ze zien er erg "zoet" uit.

gr. Silvia

Sabine zei

Ze zien er uit om op te eten. Mooi gehaakt ook. Ben benieuwd naar die van morgen, maken jullie dan ook van die mooie kunstwerkjes van. Liefs Sabine

Angeline zei

Ze zijn heel mooi,ook die bovenste in dat zachte rose!

groetjes
Angeline
www.mijnplekkie.tk

Kleinigheidje zei

Ze zijn mooi in deze kleuren!

lien zei

Mooie, lieve kleuren, prachtig gehaakt.... helemaal top dus! Liefs Carolien

carina zei

Heerlijk die slanke taartjes! Groet carina

Anoniem zei

Wat een snoepjes! :)

Unknown zei

Super.
Mooie kleuren heb je gebruikt.
Ik heb alleen nr 2 gemaakt.
De eerste vond ik niet zo leuk en nr 3 ga ik nog maken.
Mooi gedaan.
Groetjes Brigitte

Haakmuts zei

Zo leuk om te zien dat ze bij iedereen weer heel anders zijn, lief ook die van jou met die zoete kleurtjes. Morgen weer een nieuwe, ben benieuwd.

Ria's Creaties zei

Ik vind ze prachtig lieve zoete kleuren.Mooi gehaakt.Morgen weer een nieuwe ben benieuwd.
Er doen er al veel mee de teller stond al op ruim zestig,groetjes ria.

ChériesCrochet zei

Mooi zoet :-)

Unknown zei

wat lief!! en netjes gehaakt

groetjes linda(www.creasnuf.blogspot.nl)

Betsy zei

Mooi in die zachte kleurtjes!
Hoe vaker ik deze heerlijkheden voorbij zie komen hoe meer ik denk dat ik er toch eens aan moet beginnen....

Fijn weekend en een lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Denco zei

Leuke taartjes in mooie kleurtjes.
Fijn weekend
xx Astrid

http://sandracreaties.blogspot.com zei

Je petit fours zijn leuk.
Leuk om te zien dat ieder zijn eigen draai er aan geeft.
Groetjes Sandra
En ik ben natuurlijk volger bij je geworden.
Groetjes sandracreaties.blogspot.com