vrijdag 4 januari 2013

een nieuw jaar, een nieuwe blog, een nieuwe..

veel nieuwe dingen ;-) Een nieuw jaar, met nieuwe kansen! Het is gelukkig goed begonnen met goed nieuws, waar we op hoopten! 
Ik wilde een nieuwe blog, helemaal opnieuw beginnen, ook dat is gelukt. Hij is nog lang niet af, maar ja, wat is af. Een blog moet groeien, toch?! Mijn nieuwe blog heet: 
N'enz
Deze blijft ook gewoon bestaan hoor! Op deze blijf ik jullie volgen, blijven al mijn berichten/linken etc. staan, ik zal alleen geen berichten meer plaatsen. 
En dan als laatste, een nieuwe opvolgster voor de FreubelAward!!!! Hoe leuk zou het zijn als dat mijn allerliefste vriendinnetje Nicole zou worden! Ze heeft altijd de leukste tutorials, ideetjes, teveel om op te noemen!
Klik op onderstaand plaatje en je komt op de stempagina. Uiteraard ben ik dus niet genomineerd, maar komt dit plaatje van haar blog!!! Ze verloot ook een hele leuke prijs, dus ga maar eens kijken. En vooral, stem op haar! 
freubelwebaward
Ze staat bovenaan met haar leuke granny square portemonneetje! Kan niet missen ;-) 

Dank jullie wel voor jullie lieve berichtjes op deze blog. Ik zal ze zeker regelmatig nog eens lezen. Hopelijk zie ik jullie af en toe op mijn nieuwe blog! De inspiratie moet nog een beetje komen, maar ach, het is 4 januari, nog een heel jaar te gaan! :-)
liefs, Nancy

16 opmerkingen:

Anoniem zei

Gefeliciteerd met je nieuwe blog! En dankjewel voor je lieve stukje over de FreubelAward! *bloos*

lien zei

Wat leuk een nieuw blog, ben gelijk gaan kijken! Ik zie alleen de volg-knop even niet?? Straks nog eens proberen.
Fijn dat jullie goed nieuws hadden! Dat het een super jaar mag worden!! Liefs Carolien

Altyd Wolkom zei

Ik heb me meteen even aangemeld voor je nieuwe blog. En die inspiratie komt inderdaad vast vanzelf.

Groetjes Anja

Esther zei

Ben net op je nieuwe blog geweest maar weet nog niet hoe ik je daar kan volgen. Groetjes Esther.

Pleuntje zei

Ik heb natuurlijk al gestemd op Nicole. XXX

Unknown zei

Gefeliciteerd met je nieuwe blog!! Hoe gaat het? Rust weer wat terug? Liefs!!!

Unknown zei

Nou wat een frisse start, leuk! En ook fijn dat jullie goed nieuws hadden!!!! Wist je trouwens dat je je oude blog kunt importeren naar het nieuwe, dat wil zeggen alle berichten en reacties daarop, je zou dan de oude kunnen verwijderen op den duur. Ik opereerde eerst via pippipander.blogspot.nl (die nu dus niet meer bestaat) en heb het toen ook zo gedaan. Maar misschien wil je juist wel echt op nul beginnen, in ieder geval succes!!

Renske zei

Leuk! Heb me als volger aangemeld op je nieuwe blog!

Groetjes,
Renske

Betsy zei

Een nieuwe blog! Nog bijna blanco, net als mijn nieuwe agenda. Leuk! Ik ga me direct aanmelden.

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Angeline zei

Jammer dat je hier stopt,ben je dan niet bang dat hier straks niemand meer zal kijken,zo zonde van al je werk!

Daphne zei

Leuk, ik ga me meteen aanmelden op je nieuwe blog.
Groetjes, Daphne

Janny zei

Wat een moedig besluit Nancy! Ik ga meteen kijken hoor.
liefs
Janny

Haakmuts zei

Hoi Nancy,
Ik wil al dagenlang je nieuwe blog volgen maar ik zie nergens waar ik dat kan. Er staat alleen Volgers en verder niets, heb je dit zo ingesteld of is er iets mis?

Groetjes van Claire

Annemieke zei

Ik ben erg benieuwd naar al je leuke nieuwe creaties die gaan komen dit jaar!! Dus op naar je nieuwe blog!
Liefs, Annemieke

HaakhaakDedy zei

Wat leuk! Ik ga je volgen, je hebt een prachtig blog!

haakhaakdedy.blogspot.nl

groetjes!

Dedy

Timemimi 當代迷你倉 zei

家居當代儲物倉開倉九龍辦公室主機設計便宜主機主機屋防毒軟體申請新蒲崗文件櫃網頁寄存租用費用